JOBS

We zijn op zoek naar een:

Asset Manager (H/F)

Uw profiel :

  • Tweetalig NL/FR, moedertaal NL of perfecte beheersing van het Nederlands. 
  • Minimum 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie bij voorkeur verworven op het gebied van Syndicus. 
  • Uitstekende algemene bouwtechnische kennis
  • Goede beheersing van Excel, Word, Outlook/Mail, …
  • Veelzijdig, oplossingsgericht en analytisch
  • Communicatie gericht, diplomatisch en een uitstekende bemiddelaar bij conflicten
  • Proactief en pragmatisch beheer
  • U beschikt over een rijbewijs B

Uw verantwoordelijkheden :

  • Verantwoordelijk voor alle aspecten gerelateerd aan het beheer van het gebouw; 

  • Leader en informatiebron voor de gebouwen waarvoor u verantwoordelijk bent; 

  • U zorgt voor de volledigheid van de dossiers (technisch, boekhoudkundig, administratief, commercieel, ...)

  • Beheersing van het recht op mede-eigendom en de organisatie ervan;

  • Aanwezigheid op de algemene vergaderingen en verdediging van de belangen van de eigenaar/huurders = klanten;

  • Zicht op de financiële situatie van de gebouwen (huur, provisies, lasten, werken, belastingen);

  • Kennis hebben van de verschillende uit te voeren werken, opvolging van de engagementen en opgelegde deadlines respecteren;

  • Opvolging en updaten van de offertes/facturen gelinkt aan uw gebouwen; 

  • Opvolging en oplossing van klantproblemen  solution-oriented mindset;

  • De gebouwen regelmatig bezoeken + analyse en opvolging van de op te lossen problemen voor het volgende bezoek;

  • Opvolging van de syndicus en de beheerders (het gebouw is een product dat aantrekkelijk moet blijven voor onze klanten en toekomstige klanten);

  • Inzicht in de verhuur en verkoop + overdracht van informatie intern en aan derden (notaris, verkoop, marketing, …);

  • Zorgen voor een goede werking van de mede-eigendom (contracten) en beheer overname door een andere dienstverleners (syndicus of beheerder).

Wij bieden het volgende aan:

  •  Een voltijds contract van onbepaalde duur (40u/week);

  • Aangename werkomgeving;

  • Flexibele werkuren;

  • Talrijke extralegale voordelen: bedrijfswagen, tankkaart, maaltijdcheques, DKV-hospitalisatieverzekering, ecocheques, enz.


Geïnteresseerd? Contacteer :

Steven Sagman
ss@growners.be
0470 10 48 41

Meld u nu aan voor onze nieuwsbrief
Powered by Apik